Wednesday 11 January 2012

Incik Otak Yang Tepu...!!!

Selamat petang di ucapkan kepada semua warga bumi....Tak lupa juga buat semua makluk di planet zuhal,mushtari,pluto dan planet-planet lain.Selamat petang jugak buat bulan dan bintang yang bakal muncul pada malam nanti berserta cik matahari yang sedang menyorok di sebalik awan kerana malu dengan incik pokok hujan yang sedang main cak-cak.Di harapkan kalian semua berada dalam keadaan walafiat dan sejahtera.

Tak sangka,dalam diam aku ada ketokohan untuk ganti tempat pemidato sekolah....Kah kah kah...Sila muntah...!!!

Time kasih sebab sudi baca kemerapauan aku pada perenggan-perenggan di atas....Ahakss...Otak aku dah masuk air dan menjadi tepu....Incik otak dah tak maw nak bekerjasama dengan aku...Walaupon aku amat-amat memerlukan pertolongan incik otak sekarang ni...Dah puas aku merayu dan menangis guling-guling sambil titis eye more kat dalam mata untuk efek air mata yang melampau,tapi hancur...Incik otak masih tetap dengan sikap sombong beliau.Incik otak sungguh tak cool....

Aku akan memboikot incik otak selama seminggu dengan tidak memakan makanan untuk otak seperti kismis dan badam.Aku nak mencekik maggie hari-hari.Baru padan dengan muka incik otak....!!! Aku jugak akan melantak kopok-kopok yg mengandungi bahan perasa yang melampau...Biar incik otak sedaq diri...Padan muka...!!!

1 comment:

Anonymous said...

pelik