Friday 29 November 2013

Hang Out

Suka hati hang la nak baca hang out ka, hangout ka, hang-out ka, memana pun boleh, aku pun main suka hati je bedal taip ni.

Ni cerita lama, tapi ni lah baru nak cerita, yang hot pun dah tukar jadik suam-suam kuku dah, sibuk dengan hal dunia kononnya, kononnn je lah...

Biskut ajak keluar melagho dengan teman-teman buddys... jadik kita MELAGHOOO bersama-sama, eh keluar melagho pun nak bangga -.-`



Tah apa kena lah dengan camera si biskut ni, gambar blurr, muka memasing dah macam tak mandi pagi je aku tengok.



Si biskut ni, konon keluar hang out dengan kengkawan, sekali dia pegi bawak catalog kereta pulak, aku dengan kak teh ni dah macam orang jakun, pulun dok perati gambar kereta, padahal gambar je pun.



Nampak macam aku ni ada serius punya aura pelahap, air sampai dua, dengan chicken chop bagai lagi... padahal chicken chop tu kak teh punya, strawbery milk shake tu pulak wawa punya, aku ada ais lemon tea tu je.



Jangan lah hang heran dengan riak muka aku, orang yang ada aura pelahap memang muka camgitu, tapi bak kata biskut "muka ja rakus, makan tak penah habis."

Bukan niat aku nak berkawan dengan shaitoon nirojiim, tak habiskan makanan, membazir tapi...

Untung ada kak teh, licin jugak pinggan aku. Wawa sentiasa dengan nasi goreng, gambar biskut tak berapa nak ada sebab guna camera dia, sebab tu lah aku tak berapa gemar nak bawak camera bila keluar dengan kengkawan, kang gambar aku tak de hak hak hak.



Macam sweet-sweet-sopan je, makan pun beradap je, sudahnya kak teh habiskan makanan aku, aku makan nasi goreng wawa sikit, gelas dekat atas meja tu,berpusing-pusing, dah tak tau mana satu tuan dia, kongsi everything, dah macam budak-budak.



Lepas depa-depa semua dah kempiskan purse memasing, dah memasing siap shoping aku ajak depa-depa semua makan aiskrim, aku lupa dah aku ambik flavour apa, tapi sedap jugak ah, nyaman je anak tekak aku menelan, tapi makan tak habis jugak -.-`

Wawa-wawa, kalau ye pun nak candid, cari la muka yang senonoh sikit, ini muka aura pembunuh ni jugak yang hang ambik.



Aku rasa aku patut letak caption, "jangan percaya pada gambar." Muka aku pun nampak lain sangat, wawa la yang rajin sangat nak edit-edit ni, kalau nak harap aku edit sendiri, cerita dia memang tak la. Spesis pemalas.

Habis parut-parut jerawat aku di padam, merasa la jugak ada kulit yang flawless sekejap mueheheh.

No comments: