Thursday 5 December 2013

Tidur dan Berak

Entry ni agak tidak senonoh, agak-agak kalau macam tak berapa nak cukup umur tu, tak payah baca ah, buat tercemar pemikiran je.

Time tu baru habis sekolah kalau tak silap, saja ah duduk lepak-lepak dengan jeng. Dekat kedai rasanya.

"hang rasa antara tidoq dengan beghak, mana lagi best..?"

Tengok..! guna pun ayat beghak, macam dah tak de perkataan lain yang senonoh sikit boleh di sebut, jeng-jeng -.-`

Lama aku perati jeng, tenang aku menjawab.

"tidoq ah best."

Jeng senyum.

"hang tipu.."

Aku jongket kening sebelah, persis ziana zain, mueheheh okey tipu.

"apa pulak aku tipu, aku yang rasa aku tau la."

"penah hang tidoq, time hang tengah beghak..?"

Aku geleng.

"kalau hang tengah tidoq, tiba-tiba nak te-beghak, hang bangun dak...?"

"bangun ah..!"

Nada aku time tu sedikit membentak, kuat pulak daya ingatan aku.

"makna dia beghak lagi best ah, sebab tu hang tak tidoq time hang tengah beghak, hang sanggup bangun beghak time hang tengah tidoq."

Sekali lagi jeng senyum sinis, berjaya jugak dia mengenakan aku.

"malas ah aku nak layan hang."

Terus aku blah.

No comments: